Lokalfest + Resan + Plugg

Det blir inte så många inlägg här på bloggen märker jag. Detta är dels för att jag är lat och dels för att jag alltid har saker att göra - för lite tid helt enkelt. Men har lovat mig själv att det ska bli minst 3 inlägg per vecka. Det låter bra, inte för mycket och inte för lite.

Igår var jag ju på min gamle väns 18års fest. Först var jag och två andra vänner i stan och kollade på presenter. Shit vad så svårt det va! Men vi bestämde oss tillslut för en bh och ett matchande nagellack till, sånt kan tjejer aldrig tröttna på!
Vi visste inte vart lokalen låg så vi fick skjuts dit från busshållsplatsen (lokalen var typ mitt i ingenstans). När vi kom fram, vid 6-7 tiden var det inte många där (och vi som trodde att vi var sena eftersom vi blivit tillsagda att komma kl 5) men lite senare kom det fler och fler. Först mingla vi och snackade en massa, sedan åt vi, och sist så dansade vi. Det var jättekul och maten var SKITGOD! Stark, men skitgod! Sedan fick vi skjuts till tunnelbanestationen och jag kom hem vid 12. Superkul kväll =)

Idag har jag bara latat mig. Vaknade klockan kvart över 3!! Snacka om att sova bort dagen! Natten innan, då jag kommit hem från festen, var jag typ uppe till 3 då jag pratade med syrran i telefon och surfade på nätet, så det är väl anledningen.
Jag och syrran har snackat mycket om hur vi ska göra när vi reser. Vart vi ska bo, hur vi ska spendera pengarna, visum etc. Det har länge varit oklart om hur vi ska göra,,, helt enkelt för att allt är så dyrt. Men idag har vi sorted things out och vi har fått nånstans att bo, billigt men också väldigt bra, så förhoppningsvis går allt som planerat.

Jag har typ en vatten analys/lab rapport som ska vara inne imorgon, har jag börjat på den? Nej! =( ,,.. Vrf ge läxor under lov?!

Kommentarer
Postat av: Athina

helt sant det du säger! Man kunde hindra det från att hända, men det kanske hände för fort. Finns inget svar till varför ingen ingrep :/

2009-04-05 @ 21:59:38
URL: http://athiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0