Klockrent inlägg - sista meningen summerar allt!

Jag tror att dessie och paow är medvetna om detta, men grejen är att det är inte många svenskar som vågar säga ifrån om detta, att svenskar faktiskt också blir utsatta för rasistiska påhopp.
Då blir man kallad rasist, precis som dom blir av 90 procent av folket som kommenterat deras inlägg.

Man kan ju inte läsa en enda tidning nuförtiden utan att det står något om svenskarnas rasism mot invandrare, vilket såklart är HELT rätt - alla skulle må bättre av mer kunskap så att det inte fanns någon rasism, rasism är något vi måste bekämpa.
Men man läser inte ofta, tror aldrig jag har läst det faktiskt, i tidningarna om invandraras rasism mot svenskar, vilket nästan är ett lika stort problem.
Och det är svenskarnas eget fel som tystar ner denna debatt av rädsla för att bli kallade rasister.

MVH!



Till alla svenskar: Var inte rädda! Gör som dessie & paow, ta och yttra er lite mer! Rädsla väcker oro, som i sin tur väcker hat. This is not what we need!

Kommentarer
Postat av: Sandiza Hotpants

Haha va kul att du la in det jag skrivit i ett inlägg, blev jag lite spralligt stolt ^^



Håller med om det att om män också skulle bära slöja skulle allt va lugnt.



Dessie och paow uttrycker sig så klumpigt, och jag blir helt stört arg på kommentarer till deras inlägg som lyder tex "svenskarna äger sverige inte blattarna, stick hem om ni inte fattar det" och "ska cutta er nästa gång jag ser er svenneorre, mucka inte med oss blattar vi dödar er"



- Båda dessa korkade uttrycka åsikter bidrar ju bara till mer rasism från båda sidor.



Btw, aldrig någonsin stött på ordet ORRE innan, tycker det är så sjukt kul! xD

2009-04-14 @ 09:04:38
URL: http://brunettsandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0