Jesustanten

Idag träffade jag tjejerna från Röda Korset. Vi målade påskägg och åt godis, myyys!
Påväg dit träffade jag på Jesustanten, ni vet hon som går runt och skriker, oftast i tunnelbanan, om jesus och gud och våra synder. Fick reda på att hon tydligen är finsk och bor i högdalen. Brukar se henne rätt så ofta..gosh, det är obehagligt att titta henne i ögonen! Försök göra det nångång när ni ser henne! ..... ..men ärligt talat är hon helt brainwashed. I'm sorry to say this men ibland kan religion verkligen fucka upp människans hjärna helt totalt! Så synd
En gång såg jag henne faktiskt i mc donalds då hon åt tyst för sig själv, som en normal människa och då skrek hon inte alls. Hon kanske lider av bipolar disorder! (Till er som inte vet vad det är, google it ;p)
Det roligaste är ändå att se hur folk reagerar. En del tycker det är hur kul som helst och ler för sig själva, en del tycker det är as irriterande, en del blir riktigt arga och säger till henne. Själv tycker jag det är ganska kul, men också intressant. Här har vi en människa som skriker åt oss på tunnelbanan och uppmanar oss om Jesus osv,, självklart kommer det då upp frågor i huvudet såsom, är detta ett skämt? är hon fullkomligt frisk? ... .. Allt jag har att säga är: She's brainwashed as hell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0