Oförskämd människa i släkten

Pappa och Ursula var inte hemma på hela dan idag,,, fatta så skönt!! Jag dansa och sjöng i hela huset. Man har typ mer frihet när de är borta.
Läste mitt förra inlägg nyss och får bara mer ångest. Tänk att jag hade en hel dag på mig att plugga idag, en heel dag, men gjorde jag något?.. Nej! Blir så jävla sur på mig själv ='( ...jag har problem!

Den 30:e maj är ett datum att längta till. Den 30:e maj är nämligen den dagen då man kan slänga bort all sin skolångest och skolbekymmer. Det är den dagen då betygen redan är satta, då lektionerna inte har en sån jättestor mening, då man kan njuta av sommaren och vara med kompisarna ofta, då man kan börja shoppa och planera inför resan. Längtan är stor!

Så vad händer mer i mitt liv. Svaret är ingenting förutom skolan, plugg o vänner. För några dagar sen förresten, så uppstod det bråk i släkten. Mycket på grund utav sånt som hänt under det förflutna. Vill egentligen inte gå in på detalj, men det är en specifik person i vår släkt som förstör för vår familj och snackar skit om oss till andra i släkten och säger att vi inte bryr oss om den specifika personen och att vi aldrig hör av oss. Allt jag kan säga är att ja, det förtjänar han, inte ska vi bry oss om någon som dissat vår familj totalt, som kom till sjukhuset EN DAG innan mamma dog (fastän hon hade legat där i flera veckor), som vägra besöka lillesyrran i sjukhuset när hon var sjuk (fastän han ändå befann sig där), som alltid låtsas att han inte ser oss när man stöter på honom ute, som bara rent ut sagt är oförskämd. Nej det har gått för långt, och jag tycker att den här personen är väldigt dum, speciellt åt mig, syrran, och min moster som inte har gjort honom något. När man snällt försöker reda ut problemet med honom så skäller han ut en och vägrar prata....så fine! If that's how you want it then that's how you'll get it. Vi ger upp!

Kommentarer
Postat av: Nabil

Det är synd... riktgt synd ;/

2009-04-26 @ 22:41:03
URL: http://nabil.blogg.se/
Postat av: Allt Om The Hills-

shyst av dig att påminna alla om speidi's bröllop :) tack!

2009-04-27 @ 19:13:47
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0