=)..... =/

Idag (igår rättare sagt) var Ursula och farsan ovanligt snälla mot mig. Jag vet inte vad det var, kanske var det hela påskkänslan och det fina solvädret som fick dem på så bra humör... ja, det är väl bara att tacka och ta emot!

Lillesyrran har blivit stor! Hon växer för varje dag... jag ser henne varje dag, men ändå så kan jag märka hur hon blir större... verkligen läskigt hur snabbt bebisar växer! Hon kan även skratta nu :) om man nyper henne lite sådär på kinden. Hon är en riktig cutie! Jag undrar verkligen hur hennes framtid kommer att se ut... hur hon kommer vara, vad hon kommer bli etc ... Jag och storesyrran tycker synd om henne för hon förtjänar inte föräldrar som Ursula och farsan. Har nog sagt det förut i bloggen, men jag måste betona det igen, I feel so sorry for her .. Jag vill liksom inte att hon ska gå igenom det jag och storesyrran har gått igenom .. =/ ...
Jag vet iallafall att jag kommer treat her the best way I possibly can, och försöka vara en bra storesyster.

Nu ska jag sova! Natti natti!

Kommentarer
Postat av: selmaaa

sv; jag har försökt länge jag med, men inget händer, det är verkligen så otroligt jobbigt förstår inte varför.

2009-04-12 @ 02:10:53
URL: http://selmiiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0