en liten update

Sitter här och äter mina pannkakor. Mums vad gott!
Tänkte berätta lite om vrf jag inte skrivit så mycket om Ursula och farsan på sistonde. Det är helt enkelt för att ingen av dem har gjort något jättedumt. Visst, pappa är full varje dag, men det tycker inte jag att jag ska behöva skriva om hela tiden, för det är liksom ingen nyhet. Ursula klagar inte heller lika mycket som förut,.. kanske för att hon måste sköta om lillesyrran nu, men jag tror också att det är för att jag nu har börjat göra allt hon klagar på. Diskar, tvättar, lagar mat, städar .. she's out of things to say helt enkelt.

Yes yes, en liten update... nu ska jag kolla ifall de lagt upp det första avsnittet av nya säsongen av the Hills. Love that show!

p.s jag ändrade designen på bloggen, det vita vart så tråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0