Det är inte äkta kärlek

Guuuuuuud, har pluggat i 3 timmar i streck, så nu får det faktiskt bli paus. Inte en sån jätteintressant dag idag, skola & vännerna som vanligt. Måste kommentera vädret, hallå amazing!!! Det var så soligt idag, det var iofs kallt och blåste, men än sen! Solen var framme och det är ju det viktigaste!

Har tänkt mycket på varför det är så att pappa dricker så mycket. För förut när mamma levde så drack han inte alls lika mycket, visst kunde han ta en öl då och då, men aldrig att han var full varje dag och drack mängder med vodka eller vin. Jag vet att han är olycklig. Efter att mamma dog har pappa haft mycket otur i livet, eller vet inte ifall man kan kalla det otur,,, mer att han gjort flera stora misstag i sitt liv. Ett av de misstagen var att gifta sig med Ursula. Det pappa & Ursula har är inte kärlek. De är inte lyckliga tillsammans, de bråkar konstant! De fungerar inte som ett par, dessutom är hon för ung för honom! Jag tror att pappa gifte sig med Ursula för att han var desperat, han saknade kärlek och kvinnligt sällskap.... Jag märker att Ursula inte är lycklig hon heller, på sättet hon mår, finns ingen gnista liksom. Misstänker också att hon har en man vid sidan om,,,varför jag misstänker det tar jag i ett annat inlägg.

All he's doing is seeking solace in alcohol for comfort in sorrow. Jag känner min pappa som mitt namn, han är inte lycklig! Allt det där älskling hit och älskling dit är bara FAKE, skrattar för mig själv varje gång de säger det till varandra.

All I'm saying is, he's not happy & it's not real love.


Kommentarer
Postat av: 16 år- ung mamma

haha nej det var inte bestämt direkt , men sen blev det bara att vi ville. det :)

2009-04-16 @ 20:01:31
URL: http://laauraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0