1:a skoldagen efter påsklovet

Kom hem för ca en halvtimme sedan. Jag och pappsen hade varit på cityakuten idag så att jag kunde vaccinera mig. Jag fick vaccinera mig för Hepatit B,,,aj, ont gjorde det... elr ont och ont, det stickte till ordentligt iallafall.  Tydligen behövde man en till spruta för Hepatit B, så jag ska återkomma om 4 veckor. Då ska jag även ta en annan spruta mot en sjukdom som jag ej kommer ihåg namnet på.

Anywaysss, skolan var väldigt chill idag, bara två lektioner, gympan var inställd. Lite synd det, jag gillar faktiskt gympa (Ja, ni hörde mig!)........fast iförsig kan det också beror på vad vi gör. Bollsporter är kul, och när vi kör lite volter och sånt,,dansa är också fett kul men det gör vi inte alls ofta. Och ja, dans är en sport!!

Sitter här framför datan nu, kollade in dessies blogg innan jag logga in här på bloggen. Hon hade skrivit ett inlägg där hon bad om ursäkt för det hon skrivit, och hon skrev också att hon hade förlorat flera av hennes vänner pga av det hon skrev. Verkligen synd, alla har ju rätten att få säga vad dem tycker, yttrandefrihet är en rättighet. Så länge man inte gör det på ett rasistiskt sätt (vilket hon, to be honest, inte gjorde,,,, om man bortser från videon) eller på ett sätt som förnedrar en viss folkgrupp så ska det ju självklart vara okej.

Jaja, nu har jag en hel del att läsa på innan mitt miljökunskapsprov på torsdag - not fun!

Kommentarer
Postat av: Sandiza Hotpants

haha nä ingen fara, tyckte bara det va kul ;)



haha nej aldrig hört orre! googlade det men då kom det bara fram att orre var nån hönsfågel ;S

antar att det inte är det folk menar när dom kallar någon för orre ^^

2009-04-14 @ 16:43:33
URL: http://brunettsandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0