This is the most stressful time of my effin life

Okej, jag har precis blivit klar med 5 läxor. Fick nu precis reda på att jag har ungefär 10 till att göra klart till nästa vecka. Så snabbt man e klar, så kommer det bara nytt, det är som på ett löpande band som aldrig får ett slut - fyfan jag orkar inte mer, detta tar kål på mig seriöst! Den dagen jag tar studenten :) säger jag bara.... den dagen...

Men nog om plugg! Måste berätta en grej.. det är en kille som jag tänker på hela jävla tiden, jag vet inte om jag är kär, jag vet inte om jag gillar honom.. och jag tror inte att jag skulle kunna vara tillsammans med denne kille in real life ..grejjen är den att när jag ser honom på riktigt, så försvinner alla dessa tankar om honom och han är defenitivt inte den kille jag vill ha och den jag dagdrömmer om.. Det är sjukt! Någon därute säg mig, vad är detta för känslor som jag har?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0