I love my girls

Fan vad jag älskar mina tjejkompisar, asså dom är verkligen riktiga vänner! Alla borde ha kompisar som mina! Iaf, idag gick vi och åt på en restaurang, jag tog kycklingspett med pommes, det var riktigt gott! We will def be visiting again kan jag säga! Vi satt där ganska länge, pratade om allt från himmel till jord. Sedan bestämde vi oss för att gå på bio, vi såg låt den rätta komma in... den var... jag har inte ens några ord för den filmen, den va bara sjukt konstig och skum, ganska rolig at times, måste jag medge, men overall-skum!
Shit asså jag känner verkligen att jag behöver sånt här. Umgås med vänner, prata ut och ha kul. Speciellt under denna deprimerande och jobbiga tid som jag befinner mig i. Vet inte ens hur många ggr jag skrattat den här kvällen. Three words - I love my girls! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0