Aldrig trodde jag att denna dag skulle komma

Jag har länge tvekat över att skaffa blogg. Men jag har funderat över det länge och idag bestämde jag mig. Nej nu ska jag fan blogg! Jag är skitdålig på att uttrycka och formulera mig själv, dessutom så är jag inte sådär jättebra på att skriva. Därför tror jag att bloggen kan vara ett bra hjälpmedel! Det kan hända att jag blandar engelska och svenska, jag älskar engelska, absolutly loove okay ;) Dessutom går jag i en engelsk skola (: Den här bloggen kommer handla mycket om mig själv, mitt liv och mina funderingar. Det är så mycket som ränner runt i huvudet på mig och jag tror att jag behöver få ner det på bloggen. Det sista jag vill säga är att denna blogg inte kommer likna the average modeblogg such as Blondinbella or Kenza. Min bloggtitel pretty much explains it. Denna blogg kommer att vara väldigt anonym, detta på grund av att jag verkligen vill kunna vara mig själv, skriva av mig, skriva exakt var jag tycker och tänker, exakt vad jag har vart med om utan att behöva tänka; shit tänk om hon eller han läser detta. Jag vill verkligen dela med mig av mitt konstiga/jobbiga liv. På grund av denna anonymitet (om man nu kan säga så), kommer jag inte att säga vad jag heter och vart jag bor. Och att få många läsare-not my major concern. Om det finns någon därute som inte tycker om min blogg så är det okej, vi tycker alla om att läsa olika saker, och som sagt, jag är inte ute efter många läsare. 
Förresten så tror jag också att bloggen kan vara bra för mig att läsa när jag blivit lite äldre, för att se hur långt jag har kommit. Detta är nog allt jag vill ha sagt med mitt första blogginlägg. Jag kommer snart att skriva lite om mig själv och mitt liv så att ni åtminstonde får någon inblick om vem jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0