Yay!

Är på rätt så bra humör idag! Vet inte varför, har bara varit topp hela dan liksom. Sedan fick jag ju också min första kommentar! Tyckte den var jättefin, tack!
Idag när jag kom hem låg ett brev på min säng. Öppnade brevet och där stog det - Jag är anställd :D! Jippi! Mitt typ livsförsta jobb! Det kommer dock inte vara en dans på rosor. Efter skolan blir det raka vägen till jobbet. Inte att gå hem imellan. Det blir varje dag under kvällstid från kl. 16-22 under 6 dagar. Jag som börjar skolan sjukt tidigt också! Alla mina friends säger att jag kommer bli as trött. Och det kan jag hålla med om. Men hörrni vad gör man inte för pengar :P ? Jag kommer iallafall lungt ta igen min sömn under jullovet.
Wish me luck guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0