Nyårsafton

Jag älskar nyår! Man har ett nytt år framför sig och man lämnar det förflutna bakom sig. Gud så kul det ska bli! Har dock inga som helst planer inför den kvällen. Kommer ju def vara med tjejerna, vi vill helst festa. Frågan är bara vart? Aja, det kommer förhoppningsvis upp något senare, det är ju typ två veckor kvar.
Tänk att jag sitter och tänker på nyårsafton mer än julafton. För julen kommer ju först, den är ju i överimorn. De senaste åren har julafton varit riktigt kasst, (sen Ursula kom) så det e väl anledningen till varför jag gillar nyår mer.

Men men, imorn blir det sista minuten shoppa för de sista julklapparna. Visste att det skulle bli så, jag är en riktig tidsoptimist!

God Jul på er alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0