Lite om det som hänt + Nyårsafton

Julafton blev helt okej faktiskt. Jag fick två par skor, en morgonrock, ett duschkit och pengar. Pappa var snäll och sa att vi kunde äta ute på en restaurang, så det gjorde vi. Supergott var det!
Efter julafton har jag inte gjort så mycket, träffat vänner och släkt och sådär. Mina småkusiner är så otroligt söta, man vill bara äta upp dom! Love them!

Just det! Jag var på en fest också och min mobil blev snodd :( Kanske lika bra det, för den sög verkligen. Så nu har jag en ny mobil, jättesnygg, den har bluetooth, kamera, musikspelare och allt.

Jag var på en annan fest också, den spåra ut totalt! Folk hade spytt, folk hade samlag i min kompis föräldrars sovrum, golvet var förstört! Tyckte så synd om henne =/ .. Aja, sådant får man ta om man vill ha hemmafest.

Idag är det alltså Nyårsafton och jag är ledsen.
1. Polisen kommer att spärra av slussen och kontrollera att ingen har fyrverkirier med sig. Skit boring, det kommer vara helt dött där! Så dit vill man ej gå!
2. Jag vill inte vara hemma i år, men det finns ju typ INGET att göra!
3. Jag har ingen fin nyårsklänning som alla verkar ha shoppat!
4. Typ alla mina kompisar ska fira med familj & släkt!
5. Vad ska jag göra?!


Pappa och Ursula ska till någon fest i Märsta och syrran ska på någon klubb. 

Sista dagen på året, 2008, sitter jag ensam hemma och firar för mig själv.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0