Jobbet

Kom hem från jobbet för ungefär två timmar sen. Det gick jättebra, ser fram emot de kommande arbetsdagarna. Alla var jättetrevliga. Tyckte dock att lagledarna kunde varit lite mer tydliga och ge mer information. Det var typ ingen som fatta vad man skulle göra på de olika stationerna, vi fick fråga hela tiden. Det dåliga e också att jag har verk i benen från att ha stå nonstop!
Är inte trött iallafall som jag trodde att jag skulle vara efter skoldagen. Vi får se hur det blir framöver.

Det är så mycket i skolan just nu, its killing me! Gode gud, hjälp mig igenom detta! På sistonde har betygen gått ner och det är något jag skäms för. Det är så mycket vi får på samma gång, homework overload!
Jag är skoltrött. Jag måste ta mig samman och jobba på ordentligt nu. Vill gå ut med åtminstonde 5 mvg:n detta år, och jag ska se till att det blir accomplished. Det blev 4 förra året, så detta år får det bli 5. Spanska, Svenska eller Engelska, Mijlökunskap, Gympa och So.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0