Dag 3

Dag 3 av jobbet är nu avklarad. Gillar jobbet, blivit vän med riktiga sköningar, alla är så trevliga! Många trodde att jag va äldre än vad jag egentligen är, vilket jag tog som en komplimang, blev ganska chockad över det. Själv tycker jag att jag ser liten ut för min ålder. Dessutom är jag ganska smal. Dom kan ju iförsig ha sagt så bara för att ha varit snälla, men detta är inte första gången jag hör det.

Anyways, igår när jag kom hem från jobbet, klockan var cirka 22:40, blev pappa & Ursula arg på mig för att jag ej hade diskat efter mig. Allt jag ville göra när jag kom hem var bara att finish off det jag hade kvar på en hemuppgift och sedan gå och lägga mig.
Jag är inte en sådan som lämnar tallrikar efter mig och gillar heller inte när andra gör det. MEN! Om personen är i brådska, det vill säga, måste skynda sig till jobbet eller skolan, så ska man vara förstående och ta disken. Är inte det självklart? Jag gör det hela tiden när de lämnar efter sig!

Alltså jag fattar inte varför de är på mig så jävla mycket med det. Det mest irriterande är att de ALLTID ALLTID säger åt mig att göra saker, när jag inte har tid eller när jag pluggar. Kan de inte säga det när jag sitter framför tv:n och slappar eller när jag bara inte har något för mig. När jag är som mest stressigast, som mest occupied by school and work, då måste de minsann vara på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0