Pinsammaste jag varit med om - vill gå under jorden

Hej bloggen!
 
Jag dör, bokstavligen dör, av pinsamhet just nu. Jag mår skit.
Varför händer pinsamma grejer bara mig, varför?!
 
Jag snokade på en kille i min klass Facebook-profil och råkade lägga till honom som vän. Jag vet inte hur det gick till, jag var väldigt noga och minns inte ens att jag tryckte på "Lägg till som vän" knappen. 
Jag vill gå under jorden, seriöst! Hur tacklar jag det här när vi väl ses? Så extremt pinsamt!!! Killen i fråga är den som jag tror eventuellt kan vara lite intresserad av mig, men är inte 100 angående det. 
 
Oavsett så tror jag att jag bara får försöka play it cool, som att det inte är något konstigt. För om jag skäms kommer det bara bli ännu värre. Vi hade några gemensamma vänner så kanske kan jag ta upp det med honom när vi väl ses. 
Åh gud, jag går under. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0