Kan hon låta mig vara?

Hallå bloggen!
 
Nu var det några dagar sedan jag uppdaterade här. De senaste veckorna har varit otroligt intensiva. Vi skickade in vårt första utkast och fick massor av kommenterar på saker vi bör ändra/formulera om/lägga till osv vilket har gjort att vi behövt sitta ännu mer än vad vi räknat med. Jag har ju tidigare skrivit att jag trodde att vi kunde få ett VG men nu såhär i efterhand känner jag vi säkerligen bara kommer få ett G. Men jag orkar typ inte ens bry mig längre, det här har tagit enormt på min energi och min hälsa (jag tappar massor med hår och huden är inte den bästa). Det hjälper inte heller att man arbetar med någon som skapar världens irritation hos en. Alltså jag bara räknar ner dagarna tills uppsatsen ska vara inlämnad. 5 dagar kvar, can't wait!
 
Alltså den här tjejen tar verkligen kål på mig. Jag vet att jag nämner det hela tiden i bloggen men jag behöver få ut min irritation och ilska, för jag kan inte göra det när jag är med henne. Hon gör saker medvetet för att irritera en och älskar att testa folks gränser. Hon har pratat om att hon hatar människor som är lite besserwissiga av sig, men hon kan ju själv vara så ibland?! Hon har pratat om att hon vill resa till göteborg med mig, och jag visste inte vad jag skulle säga, jag sa typ att vi får se eftersom jag inte visste om jag kommer ha pengar. Men tro mig, det kommer inte bli någon resa med henne! Hon har pratat om framtida resor som hon vill göra med mig också. Men tro mig, så fort allt detta är över så kommer jag hålla distans! Som jag sagt tidigare så är hon otroligt kontrollerande också. Typ idag så frågade hon när jag skulle tvätta imorgon, alltså vilken tid och imorse frågade hon om jag var på skolan, när hon vet att jag alltid kommer dit vid 9.30. Världens jobbigaste människa! Och hon vill ses HELA TIDEN, även de gånger då vi suttit i 10 timmar och jobbat så vill hon fortsätta göra något efter.
Alltså jag är en människa som tycker om att ibland ha lite egentid. I två månader har vi setts i typ 9 timmar nästintill varje dag. Alltså, helt otroligt egentligen att jag spenderat mer tid på skolan med någon som konstant går mig på nerverna, än vad jag gjort för mig själv hemma. Får väl komma på någon ursäkt imorgon för att inte vara med henne. 
 
Det är så himla tråkigt att det ska behöva vara såhär, men jag har inget val just nu eftersom hon är min arbetspartner. Men som sagt, jag ska verkligen put an end to this så fort allt är över. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0