Tummen upp för min nya tandkräm!

Tänkte jag skulle göra en uppföljare av tandkrämen jag köpte på nätet från USA. Jag är så otroligt nöjd med den! Nyss gick jag igenom lite bilder från när jag var på spahotellet med mina väninnor. På alla de bilderna där jag log kunde man verkligen se hur tänderna var skinande vita, speciellt när man jämförde med mina vänninors tänder. En av mina vänner har t.o.m. gjort en tandblekning hos tandläkaren. Ändå var mina anmärkningsvärt vitare! Otroligt! Dock är de tänderna på mig som är lite gulare, fortfarande lika gula, där har jag inte sett någon skillnad. Men det kanske tar längre tid för tänder som är gula att bli vita än tänder som redan är hyffsat vita.
Men det jag också gillar med tandkrämen, det är att den håller andedräkten fräsch mycket längre. Jag känner sådan otrolig skillnad från min gamla tandkräm. Dessutom ska denna tandkräm vara otroligt skonsam mot emaljen också! Jag hade helt ärligt kunnat använda den även om den inte bidrog till vitare tänderna. Älskar verkligen den! 
 
På tal om någonting helt annat så var jag verkligen i deppmode igår efter tentan och allting. Men det löste sig med lite musik och dans. Det är verkligen som de säger, musik räddar liv! Musik är min drog! Sådan euforisk känsla som jag får av musik och dans är obeskrivlig. Sedan försökte jag se det på den positiva sidan att jag inte behöver lära om allt på nytt, utan bara kan repetera allt igen.
Vad ska man göra? Livet kan inte alltid gå som man vill. Ibland får man handskas även med motgångar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0