Taggar inför helgen!!

Idag hade jag lite vänner över. Det var längesedan jag hade det. Så jag verkligen städade som en idiot. Jag hatar att bjuda hem vänner när det är ostädat hemma. Det kanske är en del av perfektionisten inom mig. Det måste se fint och rent ut! Det blev intenstiv plugg i 3 timmar, vilket verkligen var välbehövligt! Tenta, om två veckor, kill me!
 
Förutom tentaplugg och tentaångest har jag tänkt väldigt mycket på den kommande helgen. Jag och mina älsklingstjejer från sthlm (bästa vännerna i hela världen!) ska på spa. Det är ett hotell som har olika spabehandlingar, aktiviteter, pool, bastu och jacuzzi. Det bjuds på frukt och té vid badet och så får man middags och frukostbuffé. Det ska verkligen bli skönt med avkoppling. Jag ser verkligen framemot det här. Vi har bestämt detta länge nu, och äntligen ska det bli av! En sådan dag som alla hjärtans dag kan ju tyvärr bli en aning tråkig om man är singel, så man får hitta på något med vännerna istället bara för att det inte ska bli alltför deprimerande. Vi firar dessutom våra födelsedagar ihop då! Vi kände att det skulle bli enklast så (i och med att jag inte bor där längre och inte kan åka dit så ofta) och i och med att vi alla typ fyller år i början på året. Vi ska övernatta där och vi checkar ut nångång vid 12 på lördag. Sedan ska jag spendera tid med familjen, saknar faktiskt de, speciellt småsyskonen. Vi ska nog bara umgås samtidigt som jag och syrran provar våra brudtärneklänningar!! Ska bli så spännande! 
 
Nu ska jag försöka sova! Det blir ännu en lång dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0