Student avled i helgen

I helgen var det tydligen en student som hade dött. Riktigt sorgligt. Jag kände honom inte men av facebook att döma så verkade han vara omtyckt av många. Han var även ledare i en av nollningsgrupperna, så jag kan bara tänka mig hur stämningen kommer bli nu i fortsatta nollningsaktiviteter, speciellt nu i början. 
Det känns som att folk dör mer och mer nu, än vad de gjort tidigare. Egentligen är det inte så konstigt, jag menar sjukdomarna ökar och kemikalierna och tillsatserna i vår mat och i våra produkter blir mer. Det är verkligen tråkigt att det blivit såhär och med en sån utveckling undrar man ju hur det kommer att se ut i framtiden. Usch. 
 
Annars har jag bara tvättat, sovit och pluggat idag. Plugget har varit väldigt intenstivt, fick så ont i huvudet när vi väl blev klara. Men det var helt klart behövligt.
 
Nu ska jag sova! Ny vecka, nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0