Soool!

Idag var det hela 9 grader ute och sol! Och snön hade smälts bort helt! Jag blev så glad! Drog på mig min svarta kavajjacka och min snygga svarta halsduk och kände mig snygg! Otroligt vad lite sol kan göra! Jag har dessutom snelugg nu också. Kände att jag ville göra en liten miniförändring med håret så det fick bli snelugg, och det blev faktiskt bra. Bättre än mittbena iallafall. Kanske lite jobbigt ibland bara med hår i ansiktet, men då får man dra bak håret bakom örat eller något. 
 
Snart är det min födelsedag också. Herregud så tiden bara flyger iväg! Jag vill inte fira den särskilt stort. Jag vill nog inte ens vill fira den alls. Det skulle vara skönt om man bara kunde radera eller hoppa över den dagen, bara för det här året. Är inte riktigt på humör för det. Vem ska jag fira den med här liksom? Känner knappt människorna här. Men vi får se vad jag gör. Kanske åker jag tillbaka till Sthlm, för att gå ut och fira med vänner, men vi får se, vet inte ens om jag vill det heller. Det är så dyrt att åka till Sthlm, jag sparar väldigt mycket på att bara vara här. 
 
Förutom det så började ju en ny delkurs idag! Otroligt intressant detta med. Jag älskar verkligen att utbilda mig, typ det bästa som finns. (minus all tentaångest). Vi har dessutom fått in lite utbytesstudenter i vår klass nu, vilket jag tycker är ytterst kul! Det har vi aldrig haft förut. Multiculturalism for the win asså! ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0