Sömnproblem

Fyfan! Så trött som jag varit idag har jag nog aldrig varit! Alltså under föreläsningen kändes det som att jag skulle svimma! Jag har grova sömnproblem, kan ej sova på nätterna. Och det resulterar i att jag blir mega trött om dagarna och vänder om på dygnet. Jag tror att problemet ligger i att jag inte är särskilt aktiv på dagarna. Jag tror att jag måste börja med något som kan utmatta kroppen lite. Typ träna. Men det tycker jag är så fruktansvärt tråkigt. Och jag vill inte heller bli smalare än vad jag redan är. :-/
Dock hade jag mer än gärna velat börja på dans! Det är så sjukt kul och ett roligt sätt att träna på! Men dyrt! Fattig student som man är :-( Iofs, så finns det ju bra videosar på youtube som man kan använda sig av. Kanske ska börja med det. Köra ett pass i veckan hemifrån liksom. Låter som en bra idé!
 
Aja, nu är det inte långt kvar tills jag åker till sthlm och får gå på spa! Ska bli himlans kul! Vad jag har saknat mina tjejor! Åhh <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0