Örngott i siden!

Igår fick jag äntligen mitt sidenörngott som jag köpte över internet från USA. Det ska inte bara vara bra för håret, men även väldigt bra för hyn. Det reducerar rynkor och linjer och låter huden bibehålla sin fuktighet. Jag köpte ett i sthlm för inte så längesedan, men kvalitén var inte bra alls, och när man sov så kändes det inte sådär silkesmjukt som det gör med denna. Sådan skillnad från den jag köpt nu! Kan säga att jag redan bara efter en natt märkte av skillnad. Min hy vart inte lika torr när jag vaknade imorse och det var så behagligt att sova på (äkta!) siden. Är otroligt nöjd över köpet även om det var lite pricy.
Jag köpte även en tandkräm från USA som ska göra tänderna vitare. Har kollat en massa recensioner på nätet och youtube. Tycker det är så snyggt och fräscht med ett vitt leende. Det gör väldigt mycket. Jag har alltid haft relativt vita tänder, men det finns några få tänder som har en lite gulare nyans och jag hatar det. Det ultimata skulle vara att ha raka perfekta tänder, men det har jag inte pengar för, så det får räcka med lite blekning. 
 
Nu ska jag iväg på lite ärenden. Och sedan ska jag hem igen, städa, laga mat och senare ikväll blir det filmkväll hos en klasskompis! 
 
Måste också bara tillägga att mitt hår växer som ogräs just nu! I love it! Hoppas det fortsätter såhär! :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0