Fantastiskt helg med avkoppling, god mat, bad och bastu!

Nu är jag hemkommen från en fantastisk, FANTASTISK helg i Stocktown!!! Herregud, hade nästan glömt hur skönt det är att bada och basta, typ det skönaste som finns och det är verkligen rolig träning! Min hy verkar också har gillat detta riktigt mycket. Den är jämnare och har en fin lyster.
Spahotellet låg typ mitt ute i ingenstans, typ långt borta från civilisationen. Men det var skönt, då kunde man slappna av på riktigt.
Inte bara var spahotellet miljövänligt, men all mat var också ekologiskt! Fatta så nice! Det bjöds på té och fruktbuffé vid badet, vi åt en jättegod tre-rätters middag och frukostbuffé på morgonen. Det fanns även en yoga-aktivitet som ingick i paketet som vi dessvärre inte hann med. Tråkigt! Hade verkligen velat testa det. Har hört mycket gott om yoga! Men tiden flög verkligen förbi! Vi checkade in kl 16, och checkade ut kl 12 nästa dag. Så vi hade en massa tid, men ändå så flög den bara förbi! Det kryllade av en massa par där! Men inte så konstigt egentligen, det var ju alla-hjärtans dag. Men det var riktigt skönt att vara med tjejerna, att prata ut om gamla minnen, famileproblem, kärleksproblem osv. Tjejsnack är så nice. 
 
Jag känner mig så otroligt avkopplad nu. Min kropp känns inte lika spänd och min hy är "lugnare", dvs inte lika irriterad och torr. Det här måste vara en av de bästa helgerna på länge och det spaet levererade verkligen. Så mycket att jag kommer rekommendera det till alla jag känner och även åka tillbaka, trots de dyra priserna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0