Årsresumé av år 2013 (Ja, jag vet, lite sent)

Jag kollade bak lite i bloggen och såg att jag tidigare gjort årsresuméer. Jag tänkte jag skulle göra det för år 2013 också, eftersom det definitivt var ett episodiskt och minnesvärt år för mig. Jag kommer nog helt klart att minnas händelser från det här året i framtiden. 
 
2013 i korta drag:
 
- Jag firade nyårsafton på mitt (dåvarande) arbete 
- Det var det längsta jag någonsin stannat kvar på ett arbete (jag skulle klassa det som mitt första riktiga jobb)
- Jag beslutade mig för att sluta dricka alkohol (inte helt men nästan)
- Jag blev av med oskulden (och ångrar det ej)
- Jag fick för första gången i mitt liv, "mitt hjärta krossat" eller vad man nu ska säga, vi var ju aldrig tillsammans men det var verkligen sjukt tråkigt att få reda på att han dejtade en annan/hade flickvän, samtidigt som han var med mig, och dessutom undanhöll det från mig. 
- Jag hade födelsedagsfest tillsammans med en annan vän på en bar/klubb i sthlm. Många kom! 
- Jag reste till spanien (otroligt kul och skönt!)
- Jag hade det fruktansvärt jobbigt hemma med syrran och Ursula 2
- Efter sommaren fick jag påbörja ett nytt kapitel i mitt liv. Fick lägenhet här där jag bor nu, och flyttade för att ta tag i mina studier och studera ett program
- Jag blev ännu mer självständig 
- Jag utvecklade ett intresse för inredning
- Jag började äta hälsosammare
- Jag fick en bättre relation till syrran i samband med flytten 
- Jag fick en massa nya perspektiv
- Jag kom närmre min arbetskollega, som nu är en nära vän till mig
- Jag fick en allergisk reaktion när jag (för första gången med småsyskonen) gick på cirkus. Tror att det berodde på hästarna.
- Jag gick på Beyonce's konsert och dog, bokstavligt dog! Den kvinnan överträffar mina förväntningar hela tiden, det är inte ens kul längre!
- Jag skrev inte så mycket i bloggen, men det ska det bli ändring på! 
 
Och det var mina punkter för år 2013. Finns säkert mer att tillägga men det är de saker jag kommer på nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0