De två första bokstäverna i deras namn

Glömde nämna en sak i förra inläget. Detta är helt sjukt och jag känner att jag måste få ner det i bloggen. Igår satt jag och funderade över alla de killar som jag varit kär i mitt liv. Och då menar jag inte sånna killar som man tittat på och bara tyckt att de var snygga och sen har man gått vidare, jag menar de jag verkligen varit kär i, i el längre period, som jag inte kunnat sluta tänka på, som jag känt att jag kunnat vara tillsammans med trots min osäkerhet, som jag känt att jag verkligen skulle klicka med, oavsett hur de ser ut eller vart de kommer ifrån, och kom fram till denna läskiga slutsats:
Det finns 4 sådana killar som jag varit kär i på riktigt och på ett eller annat sätt berört mig på ett speciellt sätt, och alla de killarna har namn som börjar på samma bokstäver. Detta gäller inte bara den första bokstaven utan även den andra bokstaven i deras namn.

Skitskumt eller hur! Börjar nästan känna att min framtida namn bör börja på dessa bokstäver nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0