Monday

Festen igår var skitkul! Tror inte jag har garvat så mycket och haft så kul sedan resan i somras. As kul var det verkligen och jag kom hem halv 12 trots skola nästa dag!

Idag är det måndag och dagen började med religion, ganska kul och intressant faktiskt. Sedan naturkunskap B, skit tråkigt och skit svårt! Orkar inte med det där, fan kill me!

Jag stannande kvar i skolan idag med två andra tjejkompisar för att göra klart en banner grej. Resultatet blev riktigt najs! Im proud of us :D

På tal om ingenting, så har jag typ fått tillbaka min extrema shoppinglust nu. Det finns så mycket som jag behöver köpa nu. Jacka, skor, smink, kläder. Snart kommer mina pengar, då är det shopping time! Men jag har lovat mig själv att inte sätta sprätt på allt, jag måste spara, och jag ska spara minst hälften.

Spanade in någon sida på nätet där det stod att Tyra Banks nu dejtar någon vid namn John Utendahl. Kände inte igen denna man när jag googlade honom. Vet inte om han e skådespelare eller musiker, no idea. Men kan konstatera att han inte var så särskilt good looking. Han ser lite gammal ut. Men han kanske e en bra kille, jag ska inte hata (;

MTV Music Awards 2009 sändes ju igår och tyvärr så missade man den. Måste ta och kolla på den, det går säkert repris. Kanye West ska tydligen ha gjort något jävligt dumt under galan, that me want to see! Och blondinbella!! Hon fick fan åka ner till usa och intervjua alla kändisar på röda mattan, that biatch!! :O vill också :(

Okej nu ska jag sluta hata, och gå o äta. Im hungry!
Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0