What goes around comes around

Ännu en skoldag avklarad. Ganska jobbig skoldag måste jag säga. Men nu är den över och jag är hemma och kan pusta ut. Har en engelska läxa som jag gärna vill bli klar med tills imorgon. Ska nog ta tag i det snart, men först måste jag tvätta håret. Asså det är verkligen smutsigt, så det behövs big time! Det kommer kanske ta 2-3 timmar sammanlagt. Min tvätta-hårprocess är lång. Den lyder såhär: hårinpackning, skölj ur, tvätta, torka, hårinpackning igen, skölj ur, torka, sätta in värmeskydd grejs, föna, sätta i någon vårdande leave in eller olja, göra toffs elr flätor and then im good to go :). Nästa dag ser håret väldigt glänsande och friskt ut. ;)

Tänkte berätta lite om vad som hände imorse. Jo, Ursula vaknade skit tidigt, typ klockan 6, fastän hon inte jobbar elr nått. Iaf hon satte sig  vardagsrummet och började ringa till hennes nära i hemlandet. Hon berättade om allt som hände under helgen, om festen och om mötet vi hade. Hon berättade hur hon tyckte vi var bortskämda, hur vi inte lyssnar på henne och hur hon inte mår bra här. Det märker man, speciellt nu på sistonde att hon inte mår bra. Rätt åt henne att hon inte mår bra, om man behandlar andra som skit its gonna come back to ya, what goes around comes around. Grejjen är den att hon inte ens är trevlig, hon är elak och kommer med taskiga kommentarer hela tiden. Just därför gillar jag faktiskt hennes syrror mycket mer. De är så himla genomgoda och genuinly kind. Jag blev faktiskt chockad när jag fick träffa hennes familj, det ända jag tänkte på var hur hon kunde vara släkt med dem. Two totally different people personality wise. Stört!

Jaja, nu ska jag faktiskt fixa o trixa with the hair. So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0