Projektarbete :/

Dagarna bara rullar förbi så fort nuförtiden. Skolan har börjat sätta igång på riktigt nu, its back to reality again, nu är det verkligen allvar som gäller. Har redan fått en massa hemuppgifter, *suck* :/. Tror att denna termin kommer bli helvetestermin. Sååå mycket att göra på en sån kort period, förstår inte hur jag ska hinna med allt. Det kommer verkligen bli stress stress stress!

Men men, in school så pratade lärarna med oss om projektarbete. Gud så svårt det var att komma på vad man ville göra. Himla svårt asså. Majoriteten hade ingen clue om vad de ville göra. Tur det, annars hade jag inte mått bra. Men vi ska iallafall skriva i vår loggbok varje vecka och sedan var tredje vecka skicka in det till läraren. Om 3 veckor måste jag också ha färdigt en projekt plan, som en liten mind-map på hur allt ska vara upplagt. Shit asså, i wonder how this will turn out :/ Mitt mål är helt klart att få mvg, no doubt! Har faktiskt kommit på en idé, men vet ej ifall I should actually pursue it. Alltså detta är något jag tycker är riktigt intressant och jag tror att det kan bli bra. Problemet är att det inte finns så himla mycket fakta därute om just detta, dock kan man hitta saker på internet, men jag vill gärna ha lite böcker också. Ja, vi får se vad jag väljer. By friday så ska jag redan ha kommit på något och ren skrivit en frågeställning :/ 
Kul att kolla tillbaka på detta när jag sedan är färdig med arbetet (:

Det har varit mycket student och framtids prat i min omgivning på sistonde. Kan inte förstå att jag om mindre än ett år tar studenten. Känns så himla unreal! Har fortfarande inte bestämt mig ifall det blir att ta sabbatsår eller att plugga vidare på universitet direkt, det lutar dock åt det sistnämnda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0