Städning

Pappa och Ursula gick på någon fest. So I had the house for myself, aaas skönt. Och hann med rätt mkt medan de var borta. Tvätta, städa, diska, handla mat, laga mat och tvätta håret (inpackning + föna). Allt det hann jag med, stolt! Mitt rum är skinande rent likaså diskbänken. Kläderna doftar gott och håret mår bra, kan det bli bättre?
 Nu när jag har tid och inte har skola att tänka på så kan jag lägga mer tid på att hålla saker och ting rent och städat. Så jag ska definitivt ta vara på det lite bättre nu.


Ska nog ta och lägga mig nu, är ganska trött. Imorn (idag) blir det stan med nåra tjejkompisar. Låt oss nu hålla tummarna att jag håller mig från att shoppa något.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0