Nyårsafton!

Mitt förra blogginlägg var verkligen väldigt jobbig att skriva, jag bara grät och grät medans jag skrev. Det där med att jag kommer bryta kontakten med min syrra helt, jag vet ej om det kommer funka. Det är så svårt, så tajta som vi är. Vi har inte snackat sen hon åkte, och det var liksom igår, och redan känner jag att jag vill prata med henne, se hur hon har det, vad hon gör och hur hon mår.  Men jag ska hålla mig, jag måste!

Igår var jag i stan och fikade med några vänner. Jag vet att jag har sagt förut i bloggen att jag inte har några riktiga vänner. Men nu har jag insett att jag åtminstonde har två styckna som verkligen är guldvärda. Kanske en lite mer än den andra. De ger mig i varje fall aldrig skuldkänslor, de lyssnar på mig, de bryr sig, de är smart och ger bra råd, jag kan prata med de om allt, jag behöver inte träffa de på flera månader men ändå så har vi lika kul varje vi ses. De är helt enkelt bäst! Jag har en tredje vän som är likadan men på sistonde har jag känt att vi har glidit ifrån varann, vi träffas inte lika ofta och jag tror inte att vår vänskap kommer hålla i längden, om man jämför med de andra två.

Men nog om vänner och vänskap! För idag är det faktiskt NYÅRSAFTON :D! Vill helst inte gå in på detalj om vad jag ska göra, men jag kan ju berätta lite kort att vi har bokat bord på en väldigt bra restaurang och sedan när klockan börjar närma sig midnatt hade vi tänkt åka till en speciell plats för att skåla och se på alla fyrverkirier! Jag tror det blir toppen! Anything is better than celebrating här hemma med Ursula och farsan.

Åh, nu börjar jag få lite smått panik nu. Jag vet inte vad jag ska ha på mig. Eller jag bestämde mig för något igår, men idag så tvekar jag lite pga några fåtal anledningar som jag inte orkar gå in på. Men nu måste jag ta och tvätta håret. Nästa gång jag skriver här så blir det nästa år :D dvs ÅR 2010 :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0